magazine issue 02/ 2015

العدد 02/ 2015

#AudiQ7instameet

As the sun sets across Al Qudra lakes (Dubai), a fleet of all-new Audi Q7’s surround the water’s edge. A group of UAE’s top Instagramers and photographers gather around the powerful Q7’s– all looking to get the perfect shot.

banner

Photo by @sreyavempatti

This was the ending scene of our #AudiQ7Instameet. For those of you who have not yet experienced the world of Instagram meet ups, an Instameet is a gathering of people who come together to connect, explore and celebrate their creativity through photography.

With Instagram being the fastest growing social platform globally, we felt it fitting for Audi Middle East to get involved with the progressive UAE Instagram community by hosting the exclusive instameet.

banner

Photo by @moebakheet

banner

The day started off with everyone arriving at the beautiful Audi villa at District One. With spirits running high and excitement thick in the air, the guests attended the product presentation of the Audi Q7 before heading out to test drive and explore Dubai with the all-new Audi Q7’s.

After a self-drive in the spectacular Q7’s, everyone arrived at the final meeting point to catch the sunset. A breath-taking location, a creative and talented group of photographers and a vehicle that exudes ultimate greatness – the perfect combination for a picture that’s worth a thousand words!

banner

Photo by @instajimbo88

banner

Photo by @heraldherrera

To see more of the photos from our instameet, head over to our Instagram account @audimiddleeast and take a look at the #AudiQ7instameet hashtag for all the amazing captures that have been shared. Thanks again to everybody who was part of this great day.

#AudiQ7instameet

مع غروب الشمس خلف بحيرات القدرة في دبي، أحاط أسطول من سيارات أودي Q7 الجديدة كلياً حافة البحيرة. واحتشدت مجموعة من كبار المصورين ومستخدمي أنستغرام في الإمارات حول سيارات Q7 القوية، ليحاول كل منهم التقاط أفضل الصور لتلك السيارات.

banner

@sreyavempatti

كان ذلك هو المشهد الختامي لفعالية #AudiQ7Instameet. ولمن لم يجرب بعد عالم تجمعات محبي الإنستغرام، فإن مفهوم Instameet يعني لقاء مجموعة من الناس لأغراض التعارف والاستكشاف والاحتفال بإبداعهم من خلال التصوير.

وحيث أن تطبيق أنستغرام هو أسرع وسائل التواصل الاجتماعي نمواً، فقد شعرنا أنه من المناسب أن تقوم أودي الشرق الأوسط بالتفاعل مع جمهور أنستغرام الواسع والنشيط في دولة الإمارات العربية المتحدة عن طريق استضافة لقاء Instameet حصري لهم. .

banner

@moebakheet

banner

وقد ابتدأت الفعالية بوصول الجميع إلى فيلا أودي الجميلة في منطقة “District One” وفي جو مشحون بالترقب والحماس، استمع الضيوف إلى عرض تقديمي عن سيارة أودي Q7 قبل أن يتوجهوا إلى تجربة قيادة تلك السيارة واستكشاف دبي بسيارة أودي Q7 الجديدة كلياً.

وبعد أن قاد الضيوف بأنفسهم سيارة Q7 المدهشة، وصل الجميع إلى نقطة اللقاء ليغتنموا مشهد غياب الشمس. وفي هذا الموقع الذي يأسر الألباب، وبحضور مجموعة من المصورين المبدعين الموهوبين، وسيارة تفيض بالعظمة المطلقة، اجتمعت العناصر الكاملة لصورة هي أفضل من ألف كلمة!

banner

@instajimbo88

banner

@heraldherrera

لرؤية المزيد من صور هذا الاجتماع “الأنستغرامي”، يمكنكم زيارة موقعنا على أنستغرام @audimiddleeast وتصفح هاشتاغ #AudiQ7instameet لرؤية جميع اللقطات الرائعة التي تم تبادلها. نشكر مرة أخرى جميع المشاركين في هذا اليوم الرائع.

Your browser it Outdated

To view this content you need to update your browser.
click the link below to upgrade.

Kind regards Audi Middle East

Update now