magazine issue 02/ 2015

العدد 02/ 2015

banner

The Audi quattro Cup World Final will take place in Los Cabos, Mexico from November 29 to December 3, 2015, with players from the Middle East region participating at the event.

For two decades, Audi has been actively promoting golf. Since then, the Audi quattro Cup has developed into the world’s biggest amateur golf tournament series. The 2015 season saw 750 tournaments held in 55 countries, and over 100,000 players participating. Sixty teams will head to the final round on the Ocean Course at Cabo del Sol, Mexico – which coincides with the 25th anniversary of the Audi quattro Cup golf tournament series.

Players heading to Mexico include Rolfer Becker and Luca Martini from Abu Dhabi, Steve Pettigrew and Craig Miller from Dubai, Ram Mohan and Girish Chawla from Oman, Talal Al Othman and Rama Devi from Kuwait, Sam Jong Kim and Yeol Gul Kim from Bahrain and Ken Hauser and Greg Meszaros from Qatar.

For the Middle East based players heading to Los Cabos, an unforgettable journey awaits. The finalists will play in one practice round as well as two tournament days on the course designed by Jack Nicklaus. There will also be a golf clinic with former Tiger Woods coach Hank Haney and World Trick Shot champion Geoff Swain.

The Ocean Course is described by Nicklaus as “the best golf property I’ve ever seen”. The 18-hole, award-winning course is one of the few courses in the world that offers dramatic views of mountain, desert and sea. The Ocean Course is poised against a magnificent backdrop that contrasts the emerald green turf with the blue of the Sea of Cortez. And the dramatic layout places seven holes along the coastline of craggy rock outcroppings ascending from golden, sun-washed shores.

banner
banner

سوف تقام المنافسات النهائية لكأس Audi quattro Cup World في لوس كابوس بالمكسيك بين 29 نوفمبر و3 ديسمبر 2015، مع مشاركة لاعبين من منطقة الشرق الأوسط في هذا الحدث البارز.

تتميّز أودي من خلال ترويجها للعبة الغولف بقوّة على مدى العقدين الماضيين من الزمن. وخلال هذه الفترة، تطوّر كأس Audi quattro Cup ليصبح أكبر سلسلة لبطولات الغولف المخصّصة للهواة في العالم. وشهد موسم 2015 تنظيم 750 بطولة في 55 دولة مع مشاركة ما يزيد عن 100 ألف لاعب. وسوف تشارك ستة فرق في الجولة النهائية على ملعب Ocean Course الرائع في كابو دل سول بالمكسيك – وذلك بالتزامن مع الذكرى السنوية الخامسة والعشرين لانطلاق سلسلة بطولات الغولف Audi quattro Cup.

ومن بين اللاعبين الذين سيتوجّهون إلى المكسيك هناك رولفربيكير ولوكا مارتيني من أبوظبي، ستيف بيتيغرووكريغ ميلر من دبي، رام موهانوغيريش تشاولا من عُمان، طلال العثمان وراما ديفي من الكويت، سام جونغ كيم ويول غل كيم من البحرين، وكين هوسروغريغميسزاروس من قطر.

وتنتظر اللاعبين من الشرق الأوسط المتوجّهين إلى لوس كابوس رحلة رائعة لن ينسوها أبداً. فسوف يشارك اللاعبون في جولة تدريبية واحدة إضافة إلى البطولة المقامة على مدى يومين فوق الملعب المميّز الذي قام بتصميمه جاك نيكلوس، إضافة إلى توفر برنامج تدريبي مع المدرب السابق للبطل العالمي تايغر وودز، هانك هاني، وبطل العالم في الضربات الصعبة الذكية جيوفسواين.

يعلّق نيكلوس على ملعب Ocean Course بوصفه كالتالي: “إنه أفضل منشأة خاصّة بلعبة الغولف رأيتها في حياتي. فهذا الملعب الذي يضم 18 حفرة والحائز على جوائز عالمية هو من بين الملاعب القليلة في العالم التي توفر إطلالة رائعة على الجبال والصحراء والبحر في الوقت ذاته. فملعب Ocean Course تزيّنه صورة خلفية مذهلة فيها تباين قوي بين المساحات الخضراء الزمرّدية والزرقة الرائعة لبحر كورتيز. وبفضل تصميمه الرائع، توجد سبع حفر بمحاذاة الشاطئ المليء بالصخور الجميلة البارزة من الشواطئ التي تنيرها أشعة الشمس الدافئة.”

banner

Your browser it Outdated

To view this content you need to update your browser.
click the link below to upgrade.

Kind regards Audi Middle East

Update now